پست - سوم

نمی فهمم ! چرا آدم ها این قدر دوست دارند مثل هم باشند . این را نمی پذیرند که ما می توانیم گاهی کمی و فقط کمی شبیه هم باشیم و همین ! می خواهیم همه مان مثل هم باشیم . عرف بسازیم . پارادایم طرح کنیم . رفتار غالب جامعه !!! گزینه هایمان را محدود می کنیم و گزینه ی آزاد و دلخواه را هم در نظر نمی گیریم . ما محدود می شویم به همین ها که هستیم وهمیشه از هر تغییری می ترسیم . از عوض شدن می ترسیم ... می گوییم مبادا نتوانیم خود را حل کنیم در این قالب جدید ... ما می ترسیم از آنچه باید بشویم ! این احتیار توسط خودمان از خودمان سلب شده پس گردن خدا نیندازیم ...

                   هر چند که جبر بزرگ او بر اختیار کوچک ما همیشه سایه انداخته است ...

                                      

 

من رهیده ی خاکستری هستم !!!

برای احساس این روزها فعلا این نام را برگزیده ام .

امید که کسی قبل از من این نام را برای احساسش نگفته باشد .

تا دوباره کشف تازه ام به خاطر نسخه های قدیم و گفته های گذشته

کور شود ! تازگی ها هر چه می گویم چند روز بعدش می فهمم که

یک نفر سال ها پیش ... آن را گفته است ... !

حالا آیا هنوز می توان چیزی برای دل خود بگوییم که

ابتکار از معنا اشباع شود ؟ نمی دانم !

نظرات 5 + ارسال نظر
محبوبه مامان سهند سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام خانومی
ببخشید این پسر من همه وقتم و میگیره.با تلفن حرف زدن من هم خیلی مشکل داره وقتی بیداره نمیتونم با کسی تلفنی صحبت کنم وقتی هم که میخوابه سر ظهره و نمیشه به کسی زنگ زد.
نی نی گلت رو ببوس.

عروس سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ http://bridegood.persianblog.ir

سلام گلم...
چرا خاکستری عزیزم...دل ادم می گیره.
بهت نمیاد
تو فرشته ای عزیزم...

عروس دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ http://bridegood.persianblog.ir

سلام گلم
اپم

مهسا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ http://daneshdostema.blogsky.com

سلام عزیزم
آپم سر بزن

نینی ترین داداش دنیا (داود) شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.windowsvista.blogfa.com

سلام گل من .. خوبی ... بخدا وبلاگ قشنگ که چه عرض کنم واقعاً ماهی داری .... مثل خودت که ماهی .... کلی هم استفاده کردم ...
امید وارم در تمام مراحل زندگیتم موفق و پیروز باشی ...
ضمناً خوشحال میشم اگه دوست داشتی بعد Update کردن وبلاگت اس ام اس بده
حتماً بهت سر میرنم. (09353394450) . . . . التماس دعا گلم .

فدای مهربونیات ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد