پست دوم

 

در آینه ، به چشم هایم که نگاه می کنم ، چیزهای تازه ای پیدا می کنم که تا چند وقت پیش نبود . سازگاری هایی را بلد شده ام که نبوده اند . لطافت هایی را پیدا می کنم که گمشان کرده بودم . صبوری هایی را پیدا می کنم که قبلا کمتر از این بودند . حالا بیشتر شده اند . خوب تر که نگاه می کنم در چشم راستم خط خیلی باریک صورتی رنگی را می بینم که از کنار مردمکم شروع می شود و تا سفیدی های تهش امتداد پیدا می کند . مویرگ . نگاهم صورت آینه را لمس می کند . بیشتر . بیشتر . در چشمم خستگی هایی را می بینم ، ترس هایی را . تحمل ها و قشنگی هایی را می بینم . گودال چشمانم ، به رنگ قهوه ی نرم . چشمانم گذشتن هایی دارد و خیرگی هایی . گستاخی دارد و آرامی هایی . چشمانم خیلی زیاد بیست ساله شده اند . آنقدر بیست دو ساله شده اند که گاهی گریه می کنم تا کوچک و کوچک تر شوند . دو ساله شوند و پنج و ده ساله .
چشمانم در این بیست  دو پله هی بالا و پایین و بپر و بازی می کنند و گاه ، یک جا در پله ی صفر می نشانمشان و عسل می خورانمشان . تا از این همه سخت ها که ساده از سر می گذراند ، شیرین شوند .
شیرین .
آینه در نگاهم تمام می شود . و در گودال پر از تازه های چشمانم ، قهوه ی نرم می ریزم .
تلخ .

موشی نوشت :سپاسگزاری ، رسم قشنگیست که من همیشه دوستش داشته ام و هر بار که آدم های خوب زندگی ام به من خوبی کنند با تمام بی توقعی هایشان ، به جاست که من سر کج کنم و لبخند دخترانه ی قشنگی بزنم و بگویم مرسی عزیز دلم :* و به تمام آنهایی که بخشی از زندگیم هستند بگویم که خوشرنگی خوبی شان تا گچ دیوار دلم فرو رفته است … مثل هر بار. :)  

نظرات 7 + ارسال نظر
پرنده خانوم چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ

:)
شما هم که موشی خانومید! منم پرنده خانوم:))تقریبا جزو یه دسته ایم نه؟
سلام:)
مرسی که بهم سر زدید، خوشحال شدم
راستش دو تا پست داشتید، هردوشونو خوندم سوالات زیادی توی ذهنم پیش اومد
صبر میکنم تا شاید توی پستهای بعدی باهاتون بیشتر آشنا شدم
مرسیییی:)

دانش دوست ما ( مهسا ) چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://daneshdostema.blogsky.com

سلام عزیزم
خوش حام میکنیاگه بهم سر بزنی

سپیده چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.khaterataaam.blogfa.com

سلام دوستم مرسی بهم سر زدی
خیلی قشنگ بود
با اجازت لینکوندمت
بازم میام

همدم چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ http://BIQAM.bloqfa.com

سلام

مرسی که وب منو خوندی عزیزم وواسم کامنت گذاشتی

منم با خوندن پستت ابهامای زیادی واسم ایجاد شد امیدوارم روشنمون کنی درپستای بعدیت

منتظرم

بای

فانوس پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام گلم عالی بود نوشته هات ادم رو به دنیای دیگه ای میبره ...منتظر پستهای بعدیتم

عفیفه جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ق.ظ http://khalilnaz.blogfa.com

خوش بحال اقای همسرت...چه قشنگ براش می نویسی

[ بدون نام ] یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://pooyan002.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدی
آره شعرا از خودمه
البته نظر لطف شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد